Jak się umówić?
Na zabiegi i konsultacje można się umówić telefonicznie, przez Messenger lub przez wiadomość prywatną na Instagramie. Jeśli nie odbiorę telefonu to na pewno oddzwonię. 1-2 dni przed planowaną wizytą kontaktuję się z klientem w celu potwierdzenia wizyty.
- Gabinet jest otwarty w godzinach umówionych wizyt.
- Wizyty umawiamy telefonicznie, SMS’owo lub za pośrednictwem Instagrama lub Messengera.
- Klient przychodzi na wizytę bez osób towarzyszących (wyjątkiem są osoby nieletnie).
- W przypadku osoby niepełnoletniej stawiającej się na zabieg bez obecności opiekuna wymagane jest posiadanie pisemnej zgody na wykonanie zabiegu z czytelnym podpisem opiekuna.
- Proszę o odwołanie wizyty w przypadku choroby. Przyjmowane będą tylko osoby, u których nie występują objawy wskazujące na chorobę, np. kaszel.
- W przypadku zdarzeń losowych, w których klient nie będzie mógł skorzystać z wizyty, proszę o jak najszybsze jej odwołanie – dzięki temu inni klienci będą mogli skorzystać z wolnego terminu. Szanujmy swój czas.
- Proszę o stawianie się na wyznaczoną godzinę, nie wcześniej i nie później.
- W przypadku znacznego spóźnienia klient musi liczyć się z możliwą odmową wykonania zabiegu w danym dniu lub skróceniem czasu zabiegu. Klienci umawiani są na konkretne godziny, dlatego proszę o punktualność.
- Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i zażywania środków odurzających.
- Istnieje możliwość zakupu Vouchera podarunkowego na zabiegi i konsultacje oferowane w gabinecie Skinology. Voucher można zakupić na wybrany zabieg lub kwotę. Ważność vouchera to 3 miesiące od daty zakupu (data ważności vouchera jest na nim zapisana). Voucher można zamówić telefonicznie, SMS’owo lub za pośrednictwem Instagama/ Messengera, z odbiorem w gabinecie. Aby skorzystać z posiadanego vouchera należy go bezwzględnie okazać przed przystąpieniem do korzystania z usług. Vouchery są bezzwrotne.
Rezerwacja terminu jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
Stosowanie się do powyższego regulaminu wpłynie na komfort i przyjemne korzystanie z usług gabinetu. Dziękuję za wyrozumiałość.